کلیه محصولات دانوس دارای گارانتی تعویض هستند به طوریکه در صورت دارا بودن شروط گارانتی محصول شما تعویض خواهد شد.

شرایط گارانتی

۱- عدم سرمایش :

توضیح: سرمایش لازم از گاز دریافت نمی‌شود که این موضوع نهایتا با دو بار شارژ روی سیستم‌های مختلف مشخص می‌گردد. در نتیجه الباقی گاز داخل کپسول باید برای گارانتی عودت داده شود.

۲- کم بودن وزن کپسول:

اگر وزن کپسول خریداری شده از وزن درج شده برروی کارتن کم‌تر بود ( ۵۰۰ گرم و بیشتر) و پلمپ شیر برداشت کپسول باز نشده و بدون مخدوشی بود. شامل گارانتی بوده و کپسول معیوب عودت و با کپسول جدید جایگزین خواهد شود.

۳- عدم فروش محصول

اگر از تاریخ آخرین فاکتور خریدار کمتر از سه ماه سپری شده باشد، خریدار می‌تواند محصول را مطابق با قیمت فاکتور استرداد دهد و یا با دیگر نوع گازهای دانوس تعویض نماید.

۴- آسیب رساندن و خسارت توسط محصول به سیستم سرمازا

هرگونه ادعا در مورد آسیب رساندن و خسارت توسط محصول به سیستم سرمازا باید یکی از دو شرط زیر را دارا باشد تا مشمول گارانتی گردد:

  • اعلام خسارت باید به صورت نامه کتبی مهرشده توسط تکنسین دارای پروانه فعالیت از اتحادیه مربوطه باشد و از طرف رییس اتحادیه صنف تعمیرکاران لوازم خانگی شهر مربوطه نیز تایید گردد.( نامه اعلام خسارت توسط  دارای مهر و امضای رییس اتحادیه باشد)
  • در غیر اینصورت موارد دیگر باید توسط کارشناس رسمی دادگستری و پس از وصول شکایت بررسی شود.

شرایط عدم گارانتی:

در صورت بروز هر کدام از موارد زیر محصول از گارانتی ساقط خواهد شد:

  • مخدوش شدن نشان دانوس بر روی  کپسول
  • وجود ضربه در بدنه کپسول
  • سوراخ شدن کپسول
  • شکستگی یا کج شدن شیر یا دسته کپسول
  • نشتی شیر بعد از باز و بسته کردن آن
  • باز شدن شیر اطمینان به هر دلیل

هزینه ارسال

هزینه ارسال محصول از طرف خریدار به شرکت در هر حالت بر عهده خریدار است و هزینه ارسال محصول جایگزین (بعد از احراز شرایط گارانتی) بر عهده شرکت است . روش ارسال با باربری خواهد بود که هزینه آن تا شهر اسکان مصرف کننده برعهده شرکت خواهد بود.